Who We are?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29.9.10

Matthew Williamson for Bvlgari



On past posts you could read between the lines, I wasn´t totally convinced about Matthew Williamson´s work. Well, I meant only for his H&M collection, since I think his presentations on fashion weeks are absolutely great as are these purses-wristlets capsule collection for Bvlgari, which makes you want to gobble them up.
Love how Matthew has laid out his signature prints.

He reminds me a teacher from college; those with sky-high ego that think are hot as hell.

Would be Matthew himself who drafts those wonderful sketches?



En posts anteriores, he dejado entrever que no me gustaba mucho que digamos, el trabajo de Matthew Williamson, me refería únicamente para la colección de H&M, pues las presentaciones dentro de las semanas de la moda, me parecen geniales, como lo es esta contribución con Bvlgari, donde podemos apreciar piezas casi para comértelas;
Me gusta mucho como ha colocado las impresiones. Mirror-like.
¿Será el mismo Matthew el que haga los increíbles bocetos, o será un ilustrador?
El me recuerda a un profesor de la universidad, de esos que creen que están buenísimos de la muerte, con un ego que se lo pisan.



2 comments:

Rue des Modèles said...

Siempre me han encantado los estampados de Matthew Williamson me alegro que haga esta colaboración con Bulgari

Tonio said...

Thanks.
I´ll step by soon.