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21.9.10

The Birth Of Venus





At first glance, I thought Eniko  was in Mark Fast, at second glance I thought this is how exactly a fashionable Boticelli Birth Venus would look like; at thirth, thought how those amazing curls made me feel, wanting to write about them; but then I just wanted to write about how I love Spanish Bazaar covers.
I´m lucky to have every issue since Karmen landed the first one; and I must say, that subtle elegance with nonchalance caracterizing its editorials and photographs still scream Avedon, who got the mag to the top .
Then,after flipping through it, I knew it was an Hervé Léger LBD not by Hervé Léger.



The only thing I dont like from Bazaar, is the ridiculous section of what´s in and what´s out…. So OUT actually. This issue in fact, advices readers to pull digital printed dresses out of the closet… and now, one of the most praised London collections so far, was Mary Kantratzou´s one: ALL DIGITAL PRINTED, everything but out. So who´s out now? No one. Love the mag, that was just a note, let´s  forgive Melania, just for being so cool.



A primera vista pensé que Eniko llevaba un Mark Fast, a segunda, pensé que asi es como luciría un muy fashion nacimiento de Venus de Botticelli, después pensé en como me hacían sentir esos increíbles rizos, queriendo escribir acerca de ellos, sin embargo después simplemente he querido escribir acerca de lo mucho me que gustan las portadas españolas de Harper's Bazaar .



Tengo la suerte de tener todas y cada una desde la primera aparición de Karmen, y debo de decir que esa elegancia sutil sin ningún esfuerzo que caracteriza sus editoriales y fotografías, aún gritan Avedon, que llevó a la revista a la cima con su peculiar estilo.
Después de haberla hojeado, me di cuenta que era un Hervé Léger, no por Hervé Léger.

Lo único que no me gusta de Bazaar, es la ridícula sección de: qué está in, y qué está out, super OUT de hecho.  Este número recomienda a las lectoras desechar -ok, esconder- vestidos con prints digitales; y ahora… una de las colecciones londinenses más aclamadas hasta ahora, fue la de Mary Kantratzou, LLENA DE IMPRESIONES DIGITALES, lo que quieras menos OUT.
Así que quién esta OUT ahora? Nadie, amo la revista, simplemente era una nota; perdonamos a Melania, solo por ser tan cool.

3 comments:

Anonymous said...

Love how she embraces her curls.
Kindof want to blowdry theeemmm

Tonio said...

No lo he comentado en el post, pero mi número favorito con diferencia, ha sido el de Tanya Dzglv. SPLASSHHH!!!

Heavycats said...

a very great set,the real birth of venus,a masterpiece through editorals,congrats for all the crew developped this set.